روش های تغییر دکوراسیون منزل

روش های تغییر دکوراسیون منزل


روش های تغییر دکوراسیون
 در منزل باید با کمترین هزینه به انجام برسد تا بار مالی زیادی را به اعضای خانواده تحمیل نکند. این امر در صورتی می تواند متفاوت تر و در شکل گسترده تری دنبال شود که نیاز باشد یک تغییر دکوراسیون اساسی را دنبال کنیم. برای این منظور به شما توصیه می کنیم از متخصصین دکوراسیون داخلی مشاوره کسب کنید تا بهترین انتخاب هدف نهایی شما باشد. روش های تغییر دکوراسیون منزل بسیار گسترده است. شما می توانید این تغییرات را در آشپزخانه، اتاق نشیمن و یا اتاق پذیرایی دنبال کنید. در هر قسمتی از منزل امکان رسیدن به یک دکوراسیون متفاوت وجود دارد باید با نگاهی متفاوت به اصل و پایه کار نگاه شود. به عنوان مثال می توان یکی از روش های تغییر دکوراسیون منزل را تعویض پرده بدانیم. یا اینکه با نصب یک کاغذ دیواری متفاوت به این مهم دست پیدا کنیم. همچنین می توان به تغییر دکوراسیون در آشپزخانه با نصب یک کابینت به این مهم دست پیدا کرد. این به نیاز شما بستگی دارد که تنوع و زیبایی را برای آن لحظه برای کدام یک از بخش های منزل نیاز دارید. در هر صورت باید علم تغییر دکوراسیون با یک سبک متفاوت را داشته باشیم در غیر این صورت نتیجه نهایی یک نتیجه ایدئال نخواهد بود. در مقاله پیش رو سعی بر آن داریم تا ایده پردازی های را پیرامون تغییر دکوراسیون منزل برای شما داشته باشیم. با ما همراه باشید تا ایده های متفاوت از آن شما باشد.

 

اولین ایده برای تغییر دکوراسیون در منزل

برای رسیدن به یک تغییر دکوراسیون متفاوت نیاز است نکاتی را در زمان دکوراسیون کردن در نظر داشته باشیم. به تصویر ارائه شده دقت کنید شما به راحتی می توانید به این ایده پردازی برای تغییراتی اساسی در منزل دست پیدا کنید. در نگاه اول شاید قدری سخت باشد اما ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. اولین پارامتری که در این فضا سبب متفاوت شدن شده است، نور پردازی متفاوت است. نور پردازی در اطراف قاب های دیواری و کمد های که برای قرار دادن وسایل دکوری مد نظر قرار داده شده است یکی از نمونه های اصلی محسوب می شود. در قدم بعدی نور پردازی خاص سقف با یک طراحی متفاوت است. کار نور پردازی را در قاب دیوار روبروی کمد دکوری نیز مشاهده کنید. در گام بعدی به شما استفاده از یک سرویس مبل متفاوت را پیشنهاد می دهیم اگر سرویس مبل شما کهنه شده است به راحتی می توانید با تعویض روکش های آن به این مهم دست پیدا کنید. برای متفاوت بودن بهتر است از رنگ های با تم رنگی مشابه استفاده کنید تا زیبایی تأثیر گذار تری را شاهد باشید. امری که به زیبا سازی این دکوراسیون دامن زده است استفاده از یک فرش طرح دار خاص و زیبا است که کف پوش خاصی را برای این دکور فراهم کرده است. در نهایت استفاده از وسایل دکور مثل لوستر های متفاوت، گیاهان آپاراتمانی و دکوری های مدرن می تواند شما را به یک تغییر دکوراسیون خاص نزدیک کند.

 

دومین ایده برای تغییر دکوراسیون در منزل

تغییر دکوراسیون در منزل شما با اضافه کردن دکوری های متفاوت جلوه بیشتر پیدا می کند. برای نمونه یک راه کار جدید به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از یک شومینه آجری برای قسمت میانی منزل خود استفاده کنید. به عنوان مثال با حذف دیوار بین اتاق نشیمن و پذیرایی می توانید به این ایده پردازی متفاوت دست پیدا کنید. همان طور که در تصویر مشهود است استفاده از گلدان‌های خاص، در کنار مبل های لوکس می تواند ایده های متفاوت تری را برای شما فراهم کند. امری که در این دیزاین شما شاهد هستید یک تغییر دکوراسیون مدرن است زیرا سادگی بسیار زیبایی در تمام آیتم ها مشاهده می شود. لوستر فانتزی شیک، پرده ساده، نور پردازی بر روی پله های مجاور، کف پوشی با تم قهوه ای و بسیاری موارد دیگر می تواند نمونه های از ایده پردازی متفاوت برای رسیدن به یک دکوراسیون لوکس باشد. در دنیای مدرن امروز توجه به دکوراسیون داخلی بسیار مهم جلوه کرده است از همین رو متخصصان دکوراسیون داخلی به راحتی می توانند شما را با کمترین هزینه به بهترین ایده پردازی ها نزدیک کنند.

 

سومین ایده برای تغییر دکوراسیون در منزل

تغییر دکوراسیون در منزل کار سختی نیست اگر هدف خود را برای کار مشخص کنیم. به عنوان مثال در ایده پردازی تصویر ارائه شده یک دکوراسیون بسیار متفاوت را شما شاهد هستید، زیرا سبک دکوراسیون بسیار خاص است. همان طور که مشهود است قسمتی از اتاق نشیمن از طریق پله به جای اینکه به سمت بالای منزل مشرف باشد به سمت پایان طراحی شده است. به راحتی با نصب یک سرویس مبل راحتی بسیار زیبا یک طراحی شبیه به یک تخت برای نشیمن فراهم شده است. استفاده از کوسن های سنتی سبب خاص تر شدن این دیزاین شده است. همان طور که مشاهده می کنید در قسمت بالای این دکوراسیون از یک پیانو و گلدان‌های لوکس با تم رنگ طلایی استفاده شده است. بدون شک این سبک از دیزاین همه را پس از ورود به منزل شما شگفت زده می کند. شما می توانید از این ایده پردازی برای اتاق نشیمن و نشست های دوستانه خانوادگی خود استفاده کنید. استفاده از میز های طلایی و میز پذیرایی با تم طلایی و آینه نیز سبب خاص تر شدن نمای پایین این فضا شده است. برای رسیدن به این طراحی نیاز است از افراد حرفه ای نظر بخواهید.

 

چهارمین ایده برای تغییر دکوراسیون در منزل

ایده ای ارزان برای رسیدن به دکوراسیون خاص پیشنهاد ما به شما است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید با استفاده از یک مبل ال مانند با تناژ رنگی کرمی به همراه دو صندلی مهمان کار دیزاین بخشی از فضا به ساده ترین حالت ممکن به انجام رسیده است. در ادامه یک فرش ساده و یک میز با طراحی سنگی نیز برای بخش میانی این محیط در نظر گرفته شده است. دکور بخش انتهای سالن با استفاده از یک میز پذیرایی سفید رنگ با سادگی هر چه بیشتر انجام شده است. همان طور که مشاهده می کنید آباژور رو میزی و لوستر اتاق نشیمن در قسمت انتهایی سالن نکته پر رنگ این دیزاین محسوب می شود. به شما توصیه می کنیم برای اینکه خاص تر دکور خود را جلوه دهید از لوسترهای متفاوت بهره بگیرد. لوسترهای که با تم فضای شما هم خوانی داشته باشد. به عنوان مثال لوسترهای بلوری به نسبت لوستر های طلایی انتخابی ایدئال تری برای این دیزاین به شمار می آیند. لوسترهای بلوری در کنار آباژورهای رومیزی بلوری سبب منحصر به فرد شدن این دکوراسیون شده است.

 

پنجمین ایده برای تغییر دکوراسیون در منزل

یکی دیگر از روش های که برای تغییر دکوراسیون متفاوت می توان به آن نزدیک شد استفاده از کاغذ دیواری های زیبا است. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید همه عناصر با یک تم رنگی صدفی دنبال شده است. از سوی دیگر از یک پشت تلویزیونی خاص برای دکور پشت تلویزیون بهره گرفته شده است که با کمترین هزینه می توان به این ایده نزدیک شد. شما می توانید از این نور پردازی نیز کمک بگیرید. در ادامه یک طراحی منحصر به فرد با استفاده از شومینه و ستون های اطراف آن مشاهده می کنید که بهترین ایده برای تغییر دکوراسیون منزل شما به حساب می آید. شما می توایند از کاغذ دیواری یک دست یا همانند تصویر از تم های رنگی متفاوت بهره بگیرید. همان طور که مشاهده می کنید یک فرش طرح دار زیبا در کنار یک پرده با تم قهوه ای در این ایده پردازی استفاده شده است. آباژورهای رو میزی و ایستاده همیشه بهترین ایده برای دیزاین به سبک مدرن به شمار می آید. استفاده از کاغذ دیواری یکی از آسان ترین روش ها با کمترین هزینه برای تغییر دکوراسیون محسوب می شود. در پایان به شما توصیه می کنیم سقف و فضای مربوط به دکوراسیون مورد تغییر را با یک تم متفاوت دنبال کنید. مثل همیشه نور پردازی سقفی و دیواری با لوستر به بهترین شکل ممکن به انجام رسیده است.

 

ششمین ایده برای تغییر دکوراسیون در منزل

یکی دیگر از روش های که برای تغییر دکوراسیون می توان در نظر گرفت ایده پردازی با تم سفید و مشکی است. برای نمونه می توانید به تصویر ارائه شده توجه کنید. در این ایده پردازی از رنگ های بسیاری استفاده شده است اما چیزی که بسیار مشهود است رنگ مشکی و سفید است. اولین پارامتر یک سرویس مبل چرمی مشکی است که با کوسن های سفید و طلایی برای زیبا تر شدن دیزاین شده است. درست روبروی این ایده پردازی یک میز تلویزیون براق با تم رنگی مشکی و سفید مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین می توانید این طراحی را برای تلویزیون مشاهده کنید. از وسایل دکوری نیز با همین تم رنگی استفاده شده است. از قاب عکس های سفید مشکی در کنار آباژورهای سفید می توانیم نام ببریم. امری که سبب شده است طراحی زیبا تر جلوه کند بهره گرفتن از رنگ طلایی در دیوار کوب پشت میز تلویزیون و نمای انتهای سالن است. باید بگویم استفاده از رنگ طلایی در دکوراسیون داخلی منزل شما سبب می شود ایده پردازی شما لوکس تر جلوه کند. اگر می خواهید از صفر تا صد به یک تغییر دکوراسیون متفاوت دست پیدا کنید به شما ایده پردازی شبیه به تصویر زیر را پیشنهاد می کنیم. این سبک بسیار مدرن و خاص جلوه کرده است.

هفتمین ایده برای تغییر دکوراسیون در منزل

شما می توانید از وسایل مدرن برای ایجاد یک تغییر دکوراسیون خاص نیز استفاده کنید. به عنوان مثال در این ایده پردازی از یک میز نهار خوری متفاوت بهره گرفته شده است. همان طور که مشاهده می کنید طرح و رنگ این ایده پردازی یکی از اصلی ترین دلایل تفاوت به شمار می آید. استفاده از تابلوهای دیواری بزرگ با تم رنگی سیاه و سفید در کنار دیواری با تناژ رنگی مسی است می تواند خود ایده ای برای متفاوت بودن جلوه کند. نور پردازی خاص با استفاده از وسایل دکوری خاص خود می تواند خود یک ایده مناسب برای دکوراسیون های متفاوت شما باشد. شما می توانید این تم بسیار لوکس را با وسایل دکوری لوکس زیبا تر جلوه دهید و از این ایده پردازی برای اتاق پذیرایی و مهمانی های خود بهره بگیرید. برای رسیدن به دکوراسیون های مدرن به شما پیشنهاد می دهیم از وسایل خاص استفاده کنید. این وسایل از نوع ساختار و رنگ آمیزی بسیار متفاوت هستند و سبب لوکس تر شدن ایده پردازی های شما می شوند.

تغییر دکوراسیون برای منزل شما

روش های برای تغییر دکوراسیون برای منزل شما ارائه دادیم. شما می توانید با استفاده از کاغذ دیواری های با تم رنگی متفاوت دست به ایده پردازی بزنید. از سوی دیگر خرید وسایل مدرن را با سبکی متفاوت به شما پیشنهاد می کنیم. شما می توانید از ترکیب رنگ ها نیز برای تغییرات استفاده کنید. بدون تردید وسایل دکوری مثل آباژورهای رو میزی و ایستاده در کنار لوسترهای بلوری و طلایی می توانند به تغییر دکوراسیون بسیار کمک کنند. اگر می خواهید از صفر تا صد دکوراسیون شما متفاوت جلوه کند به شما مشاوره گرفتن از طراحان داخلی را پیشنهاد می دهیم. آن‌ها به شما این امکان رامی دهند که از خرید وسایل تا نوع چیدمان آن را با یک سبک متفاوت به انجام برسانید. نمونه های ارائه شده می توانند ایده های بسیار متفاوتی برای الهام گرفتن به شما ارائه دهند. امید است پیشنهادات ارائه شده برای رسیدن شما به یک دکوراسیون ایدئال مناسب بوده باشد.

11 thoughts on “روش های تغییر دکوراسیون منزل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *